ШМО вчителів української мови та української літератури ЗОШ № 53 працює над методичною проблемою :
«Формування компетентної особистості шляхом творчого підходу до організації навчально-виховного процесу в сучасних умовах»
Учителі- словесники
– висококваліфіковані, здатні до творчості та постійного пошуку, досконало
володіють сучасними методами викладання, оригінальними прийомами педтехніки
1. Каралкіна Алла Володимирівна,учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії,
педагогічний стаж – 35 роки, працює над методичною темою: "Формування комунікативної компетенції на
уроках української мови та літератури”
2. ЛуговаТетяна Миколаївна,учитель української мови та літератури, керівник ШМО української мови та літератури, спеціаліст І категорії, педагогічний стаж – 14 років, працює над методичною темою: «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»
3. Шашаєва Олена Володимирівна, учитель української мови та літератури, спеціаліст І категорії, педагогічний стаж – 23 роки, працює над методичною темою: «Активізація розумової діяльності учнів при вивченні української мови та літератури»
4. Чорнобай Людмила Анатоліївна,учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 35 роки, працює над методичною темою: "Інноваційні підходи до викладання української мови та літератури”
5. Нестерова Лідія Іванівна,учитель української мови та літератури,спеціаліст І категорії, педагогічний стаж –32 рік.Методична проблема: «Інтерактивні методи навчання на уроках української мови та літератури»
6. Бочарова Вікторія Петрівна,учитель української мови та літератури, спеціаліст І категорії, педагогічний стаж – 22 рік, працює над методичною темою: "Використання тестових завдань як одної з форм роботи з розвитку критичного мислення школярів. ”
7. Олефіренко Олена Євгенівна,учитель української мови та літератури, спеціаліст другої категорії, педагогічний стаж – 22 рік, працює над методичною темою: " Диференційоване навчання як один із методів створення ситуації успіху”
8. Фабрицька Світлана Миколаївна,учитель української мови та літератури, спеціаліст І категорії, педагогічний стаж – 22 рік, працює над методичною темою: "Диференційоване навчання як один із методів створення ситуації ”
Основні форми методичної роботи:
Засідання ШМО
Круглі столи, аукціони педагогічних ідей
Методичні ігри, практичні заняття
Взаємовідвідування уроків та виховних заходів
Обговорення новинок методичної та художньої літератури
Підготовка шкільних свят та інших виховних заходів
Завдання МО:
• вивчення й аналіз навчальних програм, підручників, посібників, інструкцій та рекомендацій МОНУ, методичного кабінету;
• діагностування педагогів з питань навчання і виховання з метою визначення напрямків діяльності;
• обговорення актуальних питань навчання і виховання;
• аналіз якості знань, умінь, та навичок, виявлення та пошук шляхів подолання труднощів під час вивчення окремих тем (розділів) навчальних програм;
• ознайомлення з позитивним педагогічним досвідом;
• аналіз уроків, виховних заходів, результатів шкільних олімпіад, конкурсів та участь у міських олімпіадах, написання науково-дослідницьких робіт МАН;
• координація планування;
• затвердження текстів контрольних робіт, завдань олімпіад, сценаріїв виховних заходів, планів проведення предметних тижнів, педагогічних виставок, методичних фестивалів тощо;
• вироблення методичних рекомендацій з проблем навчання і виховання (результат роботи над науково-методичною проблемою);
• виготовлення наочності;
• ознайомлення з новинками психолого-педагогічної та методичної літератури, фаховими періодичними виданнями;
• вивчення й узагальнення досвіду вчителів;
• ознайомлення з позитивним педагогічним досвідом, впровадження його в практику роботи.
Творчі таємниці вчителя:
Конспект уроку
Нестандартні рішення
Повна свобода вибору форм і методів
Демократизація навчання
Найвищий рівень творчості у вибраній галузі.
Стимул